Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~dizel | użytkownik

imię i nazwiskodaniel adresStalowa Wola zarejestrowany12.07.2007 @01:36:54 ostatnio na stronie02.06.2017 @15:02:42
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty21 komentarze1252 posty na forum25

komputer / sprzęt

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~MAKKI777    27.04.2009 @13:24:49
yhmm, w tym przypadku na na folii
~MAKKI777    27.04.2009 @09:37:32
wlasciwie to sie tym wszystkim bawie i eksperymentuje pozdrawiam
~tiririri    12.04.2009 @19:27:23
twoje też niezłe ; )
_______
------t------i--------r---------i---------r-----------i----------r---------i-----------
http://tiriri-riri-i-inne-fikusy.blogspot.com/
~simplyblue    10.04.2009 @20:55:29
no i co? z tego
_______
nie obracaj się za siebie ...
~cheeer    02.04.2009 @23:58:50
Bóg zapłać, dobry człowieku
pzdr
~Dycha    26.03.2009 @15:13:16
~bocoloco    26.03.2009 @14:54:25
dzięki za komentarz
_______
pomysł czy wykonanie?
~Lucus    26.03.2009 @10:13:13
W tym rzecz, że fonty w środku sprawdzałem różne i zbytnio żaden nie pasuje :/
A co do przykuwania oka to zauważyłem, że wszystkie teraz ulotki mają jasne kolory i wogóle, ale podczas zbierania zwraca się uwagę raczej na takie które są zrobione raczej w ciemnych kolor. (chociażby na własnych i kolegi doświadczeniach, dziennie chodząc po mieście zbieram koło 5 ulotek i jakoś tam najbardziej z kolegę zwracamy uwagę na te ciemne kolorystycznie, zapewne dlatego, że jasne to już standart i się przyzwyczailiśmy)
+azmii    25.03.2009 @09:51:25
:D
!nail85    07.03.2009 @15:29:31
fiance
~ostrowskikosma    06.03.2009 @18:33:01
Same skrawki się szykują...nie pominę żadnych reprezentantów...!!!
~alechandra4    06.03.2009 @08:23:36
~alechandra4    05.03.2009 @22:24:31
eno panie ty mi tu lobrazy z 2 roku uznajesz!
~ostrowskikosma    04.03.2009 @20:54:23
...dobre skrajności z tym DYGARTEM...
~ostrowskikosma    04.03.2009 @13:41:44
Dam znac pasztetowo poinformuje i niezaniecham ugościc cię RYJU ZŁOTY
~ostrowskikosma    04.03.2009 @09:36:23
...brak jest wiadomości Daniła...
~fikolekx    12.02.2009 @21:51:14
swietne prace!
_______
fikolek
!nail85    10.02.2009 @18:14:27
Dzięki
~WILCZEWSKI    02.02.2009 @22:32:14
och ach fenks
!nail85    01.02.2009 @14:42:46
Dzięki
~WILCZEWSKI    25.01.2009 @14:26:33
yo yo
!nail85    19.01.2009 @21:52:18
Dzieki
+azmii    18.01.2009 @22:18:17
kurcze

ja nie widze podobieństwa
~WILCZEWSKI    18.01.2009 @13:13:01
yo!
!bulka    13.12.2008 @18:07:26
recznie, skan, trace i ot cala terefere filozofia
dzieki i pozdrawiaam
_______
http://dominik-bulka.blogspot.com/ http://bebulka.x-blog.pl/
what to eat, what to do, what the fcuk?
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 10 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt